Відповіді на запитання або ТОП-7!

Привіт! Ми були змушені створити таку сторінку в зв’язку з просто нереальною купою питань, які ми від вас отримуємо!

1. Хто ми?

Ми СТОКОВИЙ онлайн магазин! Це означає, що

- переважна більшість товарів знаходиться у нас в ОДНОМУ ЄДИНОМУ екземплярі. Це означає, що нам їх не підвезуть, не довезуть і не дадуть). Не буде іншого розміру чи іншого кольору.

2. Що означає СТОКЦе ті товари, які:

- зняті з виробництва. Тобто бренд вже не випускає таку модель під таким заводським артикулем. Коробка може бути пошкодженою.

- колекції минулих років. Тобто товари не розпродалися за минулі сезони. Тобто обраній Вами куртці може бути вже два роки.

- зразки нових колекцій. Перед тим як випустити колекції в маси, бренд відшиває зразки. Ми ці зразки КУПУЄМО, а потім перепродаємо.

3. Оригінальність товару?

- Всі товари оригінальні. Така знижка і така ціна тому, що ми СТОК (дивіться пункт 1 і 2).

4. Самовивіз?

- Ми ОНЛАЙН магазин! У нас нема фактичного магазину, а наш склад – це закрита територія. Туди не можна! навіть на хвилинку, навіть просто поміряти.

5. Як довго чекати своє замовлення?

Всі замовлення оброблюються в порядку черги. Ми отримуємо їх багато і робимо все можливо, щоб обраний вами товар якнайшвидше потрапив в ваші руки. Але замовлення проходять обробку протягом 3-7 робочих днів, тому дякуємо за терпіння!

6. Оплата доставки?

Ні, ми не оплачуємо доставку. Вона в будь-якому випадку платна. Або кур’єру або Новій Пошті. Інакше ніяк.

7. Як поміряти?

При доставці кур'єром по Києву можна замовити ЛИШЕ ДВІ одиниці товару на вибір. Але якщо вам не підійде ні одна з них все одно доведеться заплатити за доставку. 

8. Чи може бути таке, що товару не буде в наявності?

Так, може. Обраний вами товар хтось може замовити до вас! А ми можемо не встигнути вимкнути його з сайту. Тому, будь-ласка, не потрібно кричати в слухавку, спробуйте обрати щось інше)

І, друзі, головне на нашому ресурсі – ЦІНА! Ми робимо зимні види спорту ДОСТУПНІШИМИ! Дякуємо, що розумієте)